هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کوچولویی که همه زندگی ما شد

11 ماهگی خانم خانما

1392/11/28 10:21
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

هستی زیبای من

باز هم یک ماه دیگه گذشت و تو بزرگتر شدی. باورت میشه یه ماه دیگه تولدته؟ دارم خودمو واسه تولدت اماده میکنم عزیزم ایشالا یه روز خوب و به یاد موندنی بشه گلم.

دخترم حالا دیگه کلی حرفه ای میرقصی و دستاتو خیلی خوشکل تکون میدی. هفته پیش هم واسه اولین بار با مامان جون رفتیم پارک و تو خیلی خوشحال بودی و کلی تاب بازی رو دوست داشتی

هر اتفاقی که واست میفته مثلا زمین میخوری یا به یه جایی میخوری و دردت میاد منو مقصر میدونی و میری بغل بابایی و میگی مامانننن. فکر کنم اینجوری چغولی میکنی

دیگه همه زندگیمون خلاصه شده تو هستی و هرروزمون با شیرین کاریای این دخمل میگذره.

بدون همیشه دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب مامان آذین
28 بهمن 92 11:46
به به چه دخمل خوشلیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیییییییییییی افتخار میدی با من دوشت بشی یا نه منتظلتم باسه؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم حتما خوشحال میشم