هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

کوچولویی که همه زندگی ما شد

یک تولد متفاوت

1392/11/13 11:44
نویسنده : مامانی
218 بازدید
اشتراک گذاری

هستی زیبای من

امسال قشنگترین تولد رو داشتم. چون زیباترین مخلوق در کنارم بود. واقعا حس زیبایی بود بودن تو در کنارمون.

5شنبه 10 بهمن تولدم برگزار شد.مامان جون و بابا جون و دایی هادی و زن دایی سعیده و خاله جون اومده بودن و همگی زحمت کشیده بودن. شب خوبی بود و دور هم خوش گذشت و مثل همیشه شیرین کاریای دخترم گرم کننده محفل ما بود.

ایشالا هر سال روز تولدم در کنار هم باشیم و ما شاهد بزرگ شدن دختر نازم باشیم.

اینم دخمل ناز من در تولد مامانش

 

 

در ضمن بابا حسام منو با این نوشته روی وایتبرد کلی سورپرایز و هیجان زده کرد

 

خلاصه ممنون از همههههه که این روز رو واسم زیبا کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی پوش
13 بهمن 92 12:39
اگه دنبال لباس ارزان قیمت با کیفیت مناسب واسه کوچولوهاتون میگردید به فروشگاه من سر بزنیید شروع قیمت ها از 4 هزار تومان تا 18000 تومان نی نی پوش
سپیده مامان سویل
27 بهمن 92 12:54
تولدت مبارک هستی نازنین ماشالا خیلی بزرگ شدی خانوم شدی خدا همه فرشته هارو برامون حفظ کنه
سپیده مامان سویل
27 بهمن 92 12:57
ببخشید من اشتباه متوجه شدم فکر کردم تولد هستی بوده شرمنده تولدت مبارک نیره جون ایشالا هر سال در کنار خانواده این روز و جشن بگیری
مامانی
پاسخ
مرسی سپیده جونم خیلی لطف کردی عزیزم. اره تولد هستی یک ماه دیگه هست